Felicidades a miiii :D

Snacka om att jag blev chockad när jag kom hem idag och såd detta på min säng!! En tiondels sekund senare tänkte jag, fan va pinsamt att jag ej hade bäddat sängen :S men jag är ju trotts allt släkt med min syster. Väldigt överraskad blev jag alla fall av alla ballonger mina rumskamrater hade blåst upp, men även att de hade köpt mig en present ! :O En fin tröjja från H&M :D Jag vet ej om jag ska vara smickrad att de valde extrasmall men den passade alla fall perfa så. Min första present ! :D

Annars idag då? Det började bra med att Ines gav mig en slängpuss till grattis när jag kom imorse. Senare på eftermiddagen blev hon dock sin värsta version, skulle göra allt hon ej fick och pricken över I:et var när hon sträckte sig upp på diskbänken och hade ner hela skärbrädan med tomater jag just hade skurit upp. En jäkla gägga blev det på mattan. Men men, nyfiken i en strut antar jag att hon är. Vi hade paj med äkta tjock vaniljsås till efterrätt och det smakade ej helt fel. Ikväll ska jag tillbaka till dem och vi ska äta tacos. Ana ska även med så det blir trevligt! Hoppas jag ej får några mer paket, tycker det är pinsamt. Dessutom så har jag ju fått en extra dag ledigt av dem nu när jag åker och det räcker gott och väl tycker jag !


Kommentarer
Postat av: lina

grattis :)

2010-04-28 @ 22:10:45
URL: http://linagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0