Fredagsstorhandling

Det är så att Elena for till Belgien igårkväll, utan Ines och mig denna gången. Jag kunde ej vara nöjdare kan jag säga. Brygge är ingen stad jag strävar efter att återvända till om man säger så.. Men alla fall så ska hon vara borta ända tills på tisdag så vi har det 100 % svenskt hemma hos dem nu. Köttbullar och potatismos till lunch osv..

Efter lunchen alla fall åkte vi de 30 metrarna till affären (anledningen till att vi tog bilen var att hasse skulle köra hem mig därefter med all mat..) Massa mat inhandlades, mest hem till dem men alla fall. Ines satt nöjd i vagnen hela tiden och pillade med alla grejer.

Nu är jag hemma och funderar starkt på att gå ut på en promenad. Solen skiner nu åter igen efter en regnig morgon, och det skulle kännas så himla mycket bättre att spendera hela kvällen framför datorn med filmer osv om jag hade gjort nått nyttigt innan.. Så så får det nog bli !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0