Hot hot hot hot hooot !

Jag gick precis ut på balkongen och blev slagen av en värmevåg typ. Det är så varmt att man känner efter typ 2 sek, nej oj detta var lite för varmt. Om ni förstår vad jag menar :P Så hela dagen ska spenderas ute hade jag tänkt, med shorts utan strumpebyxor ! Jag ska snart bort till hasse och ines och äte lunch (sitter för övrigt här med frukostskolen i handen...) och sedan ska vi ge oss ut på en cykelutflykt ! Hasse fick nämligen en cyckelbarnstol till ines i fars dag pressent och hon älskar det, så jag hoppas på en långtur idag. Det värsta är att deras sadlar är smala som jag vet inte vad, sist jag lånade hasses cykel och cyklade 10 min hade jag ont i en vecka efteråt. Men vill man vara fin (solbränd och vältränad syftar jag på), så får man väl lida pin!
Solskyddsfaktor på idag ! Ha en trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0