John Tucker Must Die

Jag fick för mig att jag ville kolla på John Tucker must die för en stund sen så letade upp den och har nu börjat kolla. Jag blir alltid lika glad när jag kollar på en lite äldre film och ser att skådespelare som är populära nu är med. I denna är tex Dan från Gossip Girl med, med långt hår ! :D haha inte hans bästa look kan jag ju tycka, han brukar ju vara helt okej annars lixom :P Lika dant med Serena när man ser henne i Systrar i Jeans filmerna, skoj tycker jag !





Penn Badgley heter han visst på riktigt. Dan passar bättre tycker jag


Kommentarer
Postat av: victoria

sista bilden var ju inte så smickrande :S Då var det bäst när han hade lite så sidorna också :p

2010-04-08 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0