Kalla kårar

Har inte mycket att berätta om onsdagens utgång, förutom detta. Vi kommer där gåendes i duggregnet och får helt plötsligt syn på detta. Jag håller på att dö, jag överdriver inte. De kom gåendes mot oss sakta med sina svinäckliga masker och såg ut som nått från KKK... De hade nått med kyrkan att göra tydligen men jag hade så lite intresse man kan ha, ville bara där ifrån. Men vi skulle promt stanna och kolla så jag fick la passa på att ta lite kort. Det äckligaste var när de kom där och typ 20 pers bar på Jesus på korset eller vad det nu var :S Fy fan säger jag bara. Så gick de där och trummade oxå, som om nån skulle hängas. Påminde mig om bröderna lejonhjärta, men på ett dåligt sätt. Bara Katla-sidan lixom..


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

neeeej va äckligt! :O blir nervös av att se bilderna bara

2010-04-03 @ 12:57:15
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Lina

nej men usch vad hemskt det ser ut :O

2010-04-03 @ 14:23:36
URL: http://linagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0