London calling

Det måste vara nått fel på mig. I bilen hem idag satt jag och hasse och pratade om att vi ska åka till london i maj. Då tänkte jag att jag skulle blogga om det när jag kom hem. När jag kom hem fanns ej nån tanke på det. Loggade in på bloggen och tänkte, nej jag har inget att berätta. Men det hade jag ju visste, för elena frågade mig om jag ville följa med till london i maj, 17-20 om jag ska vara mer exakt. Klart som gatan att man är på, london är ju en av mina favvo städer och har ej varit där på länge nu ju. Minns inte ens när :S hmm konstigt det känns i huvudet just nu när jag försöker tänka :S allt bara står still och jag ser framförmig de asfula bilderna vi har på mig från första resan dit då jag var typ 12 ... Nej jag minns alla fall ej när jag var där sist, men alla fall så är jag glad. Önskar det vore april bara men men får la vänta tålmodigt. Och jag lovar att jag ej ska klaga under denna resan, jag menar massa resor till tyskland, det säger ju sig själv - är inte så kul och allt är grått lixom. Inte exiting om man säger så. I USA klagade jag ju oxå, mest för att det var så sjukt jobbigt med tiderna och alla flygresor osv. Men nu ska vi till en rolig stad, där det kommer vara varmt, och det är bara en timmes skillnad. Så nej, jag ska vara nöjd ! ^^
 
 
Haha tur att bilddagboken fortfarande kan komma till användning. Dessa två vackra bilder är från när jag var i London i januari 2007. Sjutton år allltså.. nästan. Detta bjuder jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0