Min första sovmorgon !!

I morgon har jag min första sovmorgon sedan jag kom hit om jag ej tar fel !! Elena kommer hem från belgien inatt och vill spendera morgonen med ines så jag börjar vid elva !! :D
Annars flyter allt på här, jag jobbar på brännan inför sverigeresan *peppar peppar*. Det går väl sådär med brännan kan jag sägt tvärr. Det är inte alls brist på sol, tvärt om, men däremot är det brist på pigment från min sida som vanligt. Men numera smörjer jag varje morgon in mig med min ansiktssolskyddsfaktor. Man blir ändå ej sådär äckligt fet av den och vill undvika att bränna kinderna till varje pris. Jag tänkte skriva att jag redan tröttnat på värmen för det var så sjukt jobbigt att gå hem från mataffären idag, allt bara klibbade osv. Men jag ska ej säga att jag tröttnat än för då får jag väl ki för det ! På med ännu mindre kläder imorn bara, tunna chinos och linne dög tydligen ej. Får bli en sommarklännig. I april !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0