Oj då..

... är det redan kväll? jag hann bara vakna och börja kolla the vampire diaries när elena ringde och sa att hon hade bokat padelbanan om en timme. Var bara att hoppa in i duchen och knalla bort. Och ja duchen innan träningen var nödvändig, annars hade jag aldrig kunnat visa mig ute bland folk. Vi spelade alla fall, solen sken, och sedan var det dags för lunch. Efter lite chillande hos dem gick jag hem, duchade igen och har blandat till mig lite ekströms jordgubbskräm som jag ska ha till kvällsmat sedan. Innan dess nöjer jag min med en minidrickyoughurt - mitt nya beroende. Tur att de är så billiga här, ett 12 pack för 20 kronor typ. Najs. Aja dagen försvann ju rätt snabbt så mission accomplished kan man väl säga. Imorgon är det dags att jobba igen medan alla andra i min ålder här kan njuta av en vecka till av ledighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0