Packad och klar !

Ja inte full alltså, utan har precis packat klart det sista och kan nöjt meddela att inte ens min lilla handbagagesväska är full ! Kan däremot oxå meddela att det spöregnar och åskar ute.. och jag ska GÅ de tio min till busstationen vid ett inatt ! :O
Innan idag var jag och handlade lite matsäck. En hel del blev det eftersom det ska räcka nästan tolv timmar, hela natten nu om jag ej kan sova och till frulle imornbitti. Har tre stora fotbolls(!)mackor, en drickyoghurt, jordgubbar, minitomater, juice, vatten, två munkar och marschoklad :D jag trooor det ska räcka till och med för mig ! Måste äta allt innan jag flyger dock annars blir det nog övervikt :P

Nu hoppas vi bara att allt går bra för en gångs skull, snälla ! Imorgon vid 11.20 vill jag ha landat i Oslo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0