Pjuuuh

NU är jag hemma från min långpromenad. Den tog ej en timme, utan prick TVÅ !! bra jobbat där fred ! Nu är jag varm och trött som bara den, kan sätta en peng på att jag har världens träningsvärk imorn.
Anledningen till att det tog sååå himla lång tid var att när jag hade gått kanske fem min så gick mina hörlurar sönder. Snacka om fale lixom, hade ju sett fram emot den nya musiken. Så jag gick en lååång omväg för att kolla efter en kinesisk affär där de alltid har massa crap, men den var stäng. In i två mataffärer men de hade ej, sen gick jag den låånga biten till berceo för att köpa ett par på media markt. Som tur var hade jag lite pengar med mig alla fall. Köpte de billigaste som kostade 6 euro. Inte kul!
Sedan kunde jag alla fall gå till baka till min ordenarie väg. Jag tog en massa bilder vid floden, gick längs hela den och sedan upp till gamla stan. Kanske ej säger er så mkt men det var lååångt :P

Nu måste jag hoppa in i duchen och förbereda mig inför den brazilianska middagen hemma hos Ana ikväll. FÅr se om jag hinner lägga upp bilderna idag, annars gör jag det imorn !

Kommentarer
Postat av: dough

ana för se till att ta väl hand om dough! ;D haha

2010-04-17 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0