Ready, set, GO !

Jag har precis laddat ner massa bra musik för jag hade nämligen tänkt att bege mig ut på en långpomenad. Minst en timme ska jag vara ute alla fall, i min takt borde det ju betyda närmare en mil, hoppas jag alla fall :P men som sagt, minst en timme. Ska gå till floden och ta med mig kameran också, är väldigt fint där nere. Tyvärr är det ej jättevarmt idag men kanske är skönast så. Hoppas det ej börjar regna bara för det hade det tydligen gjort imorse.
De albumen jag laddade ner var de nyaste från: Alicia Keys, Mika, Owl City, MGMT och även UK top singel chart från början av april. Brukar vara ett bra sätt att få de populäraste låtarna i ett istället för att sitta och söka på alla för sig. Så jag är nöjd alla fall.

Nu är frågan bara vad jag ska ta för skor. Löparskorna hade väl varit smart kan man tänka, men tycker ej de är skön, de skär in lite högst upp på foten när man knyter dem, och om man knyter dem löst är de alldreles förstora. Därför lutar det åt mina trogna Kawasaki, bara det att de är så slitna att hela bakdelen gett vika typ, helt trådiga och insjunkna. Kanske ej är så bra i längden lixom. Stora problem har jag att ta tag i de närmsta minutrarna alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0