Snabbstart

Denna veckan började inte direkt lungt. Kom precis hem för första gången idag. När jag kom till jobbet imorse frågade elena om jag kunde jobba över. Javisst sa jag, sen frågade hon om jag kunde komma med ines till hennes lekgrupp så skulle elena möta henne där. När vi var där ringer hasse och säger att elena är försenad, och frågar om jag kan gå in och börja leka med de andra bebisarna och mammorna. Javisst säger jag. Så det gjorde vi alltså. Elena kom vid kalv sex och då skyndade jag mig iväg till Ana som skulle ha lite födelsedags fika. Det var mkt trevligt, vi sjöng singstar och åt massa sötsaker. Kan dock säga att det är jäkligt svårt med de spanska sångerna, alla dumma streck som finns överallt så orden ej blir hela. Sen snabb spanska på det. Jag var alla fall nöjd för fisica o quimica låten var med och den kunde jag ju ^^
NU ska jag äta salladen som blev över från igår och sedan hoppa i sängen. Självklart kolla hemmafruarna, om det är idag (!?) och sedan sussa. Sov ungefär 4 timmar i natt. Det ska det banne mig bli ändring på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0