The Vampire Diaries

Just vaknad och ska nu under frukosten fortsätta mitt The Vampire Diaries marathon som jag påbörjade igår. Min kära vän Dough tipsade om att det var så bra så var ju tvungen att kolla in, nu är jag helt fast ^^

Jag har ju alltid varit lite farsinerad av vampyr-serier och filmer sedan jag hade min lilla Baffy och vampyrerna fas i mellanstadiet eller när det var.. Det är roligt att se vad de väljer att visa är sant hos de olika vampyrerna. Tex så tror jag att i alla filmer och serier jag har sett så kan vampyrerna ej gå in i någons hus innan ägaren säger välkommen in osv. Det är typ det ända som alla har gemensamt.. Sen allt om att brännas upp i solen eller ej, att man bara kan dödas med en trädolk, vitlök, sova eller ej, äta vanlig mat eller ej, hur man förvandlas osv - är alltid olika. Lite skoj ändå.



Kommentarer
Postat av: dough

en mycket bra serie! nu känner jag min nöjd som tipsade ;)

2010-04-04 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0