Två minuter återstår av min första dag som icke tonåring...

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med dagen i övrigt. Jag blev ej bortglämd trotts att jag sitter på andra sidan europa, har fått mig några fina presenter och ätit massa god mat.
Middagen var väldigt trevlig, det var mycket efterlängtat att få i sig lite tacos. Jag fick lite presenter, en av Ines, en av elena och en av hasse. Och ett litet fint brev av ana :) Fick en fin väska av elena, favvochokladen av ines - ett storpack toffefee :D och fina strumpor av hasse. Elena klagar nämligen alltid på att mina är trasiga och jag berättade att jag tycker det är sååå tråkigt att köpa strumpor, är som att köpa toapapper lixom. Lika kul asså. Så det passade ju alla fall jättebra.
Imorgon vid denna tiden *ojala igen* sitter jag på busstationen och väntar på bussen som ska föra mig över bergen till Madrid! Snart är jag hemma ! :D

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej mitt lilla hjärta!....är du verligen 20!?



Välkommen hem o trevlig resa =0)



Puss & kram / Mor Lisa

2010-04-29 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0