What to do, what to do?

Här sitter jag väldigt nöjd med en Napolitana (svensk översättning? napolinare?) och en drickyoghurt och kollar på det nyaste idolavsnittet ^^
 Jag är dock väldigt konfundersam i övrigt, för jag fick för mig att jag kanske borde hem för att fira min födelsedag. Jag kollade upp biljetter och hittade hyffsat billiga som pappa sa att han kunde ge mig i födelsedagspresent. Problemet är då bara att jag skulle åka tidigfredag morgon och återvända söndag eftermiddag, och då Madrid-Oslo alltså. Vilket skulle ge mig i stort sätt en dag hemma... Är ju liiite lite kanske om man väger in allt, resor osv. Men sammtidigt så skulle en dag vara bättre än nått annat oxå. Har ju ej varit hemma på fyra månader lixom.. Så hade varit jätteskoj. Därför är jag väldigt konfunderad och skulle behöva lite hjälp, vad tycks? En hemresa som födelsedagspresent eller stanna här i Logroño, som alltid? :S

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

HEM HEM HEM HEM HEM!

2010-04-07 @ 18:33:32
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0