YEEEEESSS !!

Då var resan bokad då !!!! :D Den trettionde april landar jag i Oslo, sen får vi se var det bär av därifrån :P Har iofs bara bokat ditresan än så länge eftersom jag var tvungen att boka den direkt för det bara fanns tre platser kvar, vilken stress ! men nu har jag min alltså en plats på ett av Ryanairs otroligt bekväma säten. Allt som fattas nu är bara tur och returbiljetter till madrid och till göteborg :P Men det ska nog gå att fixa lite närmre.. Supernöjd är jag alla fall och hoppas jag hinner träffa så många som möjligt på de 48 timmarna eller vad det nu blir... Dessutom snålade jag och bokade inte till nått bagage för 15 euro extra så får nöja mig med 10 kilo handbagage. Problemet är väl inte vikten främst utan att jag ej får ta med mig smink osv. Men får la låna av nån förhoppningsvis :P

Iwwwh vad glaaad jag är nuuuuu ^^ hoppas bara att inget kommer sätta käppar i hjulet för mig nu bara. Som att det ej går bussar eller nått liknande baj.

Nu ska jag fira med att färga håret och sedan måla naglarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0