Busy Monday

Idag har jag haft fullt upp. Jobbat fram till tre typ, var hemma vid fyra, städade mitt rum och dammsög lägenheten, gick sen på spanska sen direkt till Pauline för att säga hejdå och hämta mina grejer jag hade där. Kom precis hem och ska nu laga en stor portion makaroner och köttbullar för jag håller på att svälta ihjäl. sallad och soppa till lunch idag...

Har jag sagt att vi ska ut och resa igen på onsdag? nej antegligen inte eftersom jag inte visste det själv.. Men till.. ja var var det nu då.. hmm :S just ja så roligt som dysseldorf ska vi ha det. Sen även hamburg om jag ej minns fel och hamburg var ju fint så kan väl bli ok. På onsdag åker vi alltså om snögudarna tillåter det och kommer hem på lördag, ojala.

Nej nu måste jag äta innan jag avlider ! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0