Central Park och Chicago



Den sista dagen i New York spenderade ines och jag promenerande i Central Park, var väldigt mysigt trotts att det var så grått nu på vintern. Senare åkte vi till Chicago och det var den värsta flygresan hittils. Ines var jättetrött och grinig, kunde ej somna och elena och jag var svintrötta av mkt lite sömn dagen innan men kunde ej sova heller pga ines. Resan skulle ta mindre än två timmar men tog mer än tre. I taxin till hotellet slocknade vi alla, mer döda än levande som elena så fint uttryckte det.
Första dagen i Chicago knallade Ines och jag runt lite, gick till Disneystore och Ralph Lauren. Men ingen av oss hade ju några pengar så allt jag inhandlade var en hamburgare på McDonalds :P
Andra och sista dagen i Chicago var elena ledig så när vi vaknade tidig, som vanligt runt fyra fem på morgonen. chillade vi lite innan vi gick ut och åt frukost och sedan på en långpromenad för att se lite av staden. Ingen höjdare var det för det var kallt som bara den, frös tårna av mig innan vi kunde gå in i första affären som öppnade. Senare tog vi en taxi till flygplaten efter att ha checkat ut från hotellet vid tolvtiden.
Flygresan hem gick mkt över förväntningarna trotts att det tog mer än åtta timmar, känndes som den kortaste resan vi gjort hittills för ines sov nästan hela resan och därför vi andra med. Var dock trött som stryk i bilen hem, sov nästan hela vägen. Har klarat mig rätt bra från jetlag dock, var ej så trött idag. Eller okej ej mer trött än vanligt alla fall :P






Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

haha, aaaaaaaw. hon ser ut som en av shreks bebisar :D iih

2010-02-09 @ 00:04:13
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0