Chokladfondue


Chokladfonduen var så god igår att jag bestämde mig för att göra lite egen idag. Hade all frukt hemma redan så fick bara springa ner till kiosken och handla lite choklad. De hade till och med efterrättschoklad som var lättsmält så fick bli den, plus en liten vit choklad för att milda ut smaken lite. Muuummms va gott det var, men nu är jag proppmätt ju. Kan säga att det var både efterrätt till lunchen och middag, blir bra för mig !

Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla massa bra filmer jag laddat ner. Är fortfarande lite trött efter resan, ej jetlag utan mer av bristen på sömn. Kunde ju ej sova ut imorse heller för vi skulle ju till fotografen med hela tjocka släkten. Var bara att gå upp. Vi tog en bild med alla, mormor och morfar och faster osv, en bild med hasse mig elena och ines, en bild med mig och ines bara sen bara på ines och hasse och elena. Ines ville dock ej sitta still i armarna när jag höll henne, ville kravla runt massa så tror ej bilderna på oss blev så bra men vi får la se!

God kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0