Ensam heest

Imorse åkte elena iväg på sin första resa utan oss ! Helt själv är hon och ines ska vara med hasse. Första gången på 1 år och nio månader elena är utan ines, och tvärt om så klart. Men tror det är jobbigare för elena, stackarn. Hon ska bara vara borta lite mer än ett dygn, så detta var en bra gång att prova hur allt går, utan mjölk osv. Ines vet ju ej om nått än, eller ja hon lär ju märka snart för mamma har ju ej kommit hem från jobbet än men.. Jag tror det går bra !

Själv skulle jag behöva storhandla men orkar ej gå långt med min dramaten om det ska regna och blåsa som innan, och vill ej gå till den vanliga "mindre" affären jag brukar gå till. Vill ha lite omväxling ! Vi får se hur det blir, men jag är sugen på melon och jordgubbar så nått måste jag ju göra alla fall. Har ända tills halv åtta på mig att göra nått alla fall, för då börjar spanskan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0