Fiesta de puta madre



Utgången igår blev väldigt lyckad och rolig, men avslutades med några tårar.. "Du fååår inte åååkaaaa, vad ska jag göra här sjääälv?!?"

Ovan ser ni oxå mitt väldigt vackra, korta nästan svarta hår oxå... Suck. Och för övrigt så har jag bara överdrivit med lockarna innan för allt ändåså försvinner under den långa promenaden till centrum. Prinsesselooken var alltså ingenting jag strävade efter !

Min kära hermana sov här inatt oxå men när vi kom hem märkte vi att rumskamraten min hade tagit stora madrassen till hennes bror eller vem det nu var så stackars Pauline fick sova på en jättetunn bäddmadrass typ. Så imorse när vi gick upp hittade vi en lapp på bordet. "Tack så mkt för allt bla bla, stora kramar till Javi, Irene (javis flickvän), nån random snubbe som jag ej ens vem det är, fred." Sist kom jag alltså, före två som inte ens bor i lägenheten. Haha så rätt.

Ikväll blir det djävulsutstyrslar och karnaval för hela slanten. Eller nästan alla fall :P är ej överpepp men det blir nog skoj. Vi såg massa utklädda barn igår och idag på stan så verkar som det är lite av en stor grej här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0