Fredagsmyyys

Nu är äntligen fredagen här efetr denna långa veckan av massa arbete. Till min glädje betyder det att det är massa franskar här i lägenheten för att hämta hem min rumskamrat. För mig får gärna hela frankrike invardera, bara de får med henne hem ! bryr mig ej om om hon läser nu
 
Det jobbiga är ju dock att detta oxå innebär att min kära hermana Pauline åker hem. Men hon stannar alla fall tills på måndag eller tisdag så ikväll ska vi gå ut och just nu ser det ut som även imorgon med det får vi nog se då :P På söndag kommer hennes föräldrar och de ville träffa mig så vi kanske ska på restaurang, tackar man ju ej nej till.
 Nu ska jag dock sova några timmar hade jag tänkt, är allderles för trött för fiesta de puta madre just nu. Men det ska vi ändra på!


Det är ju karnaval här i helgen och det är meningen att man ska klä ut sig. Jag är jäkligt tveksam för det enda jag har är djävulsgrejerna från Halloween, och jag tycker mest jag liknar en katt i det, med svansen och allt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0