Frisörsalong i hallen

Sitter just nu här i hallen framför stora spegeln och Pauline färgar mitt hår. Hoppas jag blir nöjdare än förra gången jag gick till frissan. Men det är nästan givet, kan ej bli lika dåligt som då. Sedan ska vi leka lite spa med mina ansiktskrämer och äta jordgubbar och chokladfondue. Vi firar nämligen att Pauline gjort klart alla tentor och arbeten här i spanien. Tyvärr betyder ju det oxå att hon ska åka hem efter helgen, men det ska vi ej tänka på nu. tror hon ska sova över oxå för flickan är lite rädd för att gå hem i mörkret. Lite pyamasparty såhär mitt i veckan alltså, det är ju bra för mina sovrutiner det ! Men vi får ju ta vara på tiden som sagt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0