Italiensk restaurang

Är hemkommen från centrum för ett tag sedan. Var med Pauline och hennes föräldrar på en väldigt mysig italiensk restaurang. Var första gången jag träffade dem och det var väldigt trevliga, pauline fick agera tolk :P Men det bästa av allt var nog maten !! Den bästa pasta carbonara jag nånsin ätit ! Plus att servitrisen innan sa: portionerna är jättestora, egentligen till för att dela på två. Så vi beställde två pizzor och min pasta för oss fyra och det blev ändå massa över. Därför var det ju oxå väldigt billigt, om man nästan måste dela en portion på två ! Dit ska jag verkligen tillbaka alla fall ! Är fortfarande proppmätt ^^

Gårdagen var oxå väldigt trevlig. Hela staden myrrlade (?) av glada människor i alltfrån Michael Jackson utstyrsel till svampbob och uteliggare. Roligt att se på. Men alla ställen var smockfulla, lika så gatorna så det var lite svårt att röra sig men gjorde ej så mkt för folk var på bra humör och glada osv. Vi körde på våra vanliga lite diskretare djävulshorn. Inte lika kul som alla andra, men bättre än ingenting alls :P



Jag försöker lanag careface men går ej såbra här. Pauline har alla bilderna så fler kommer förhoppningsvis imorn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0