Kolsvarta rum, missing beds och seega mackor...

Just nu befinner jag mig på ett hotell i en stad några antal mil utanför Dysseldorf. Sitter i totalmörker eftersom ines ligger bervid mig och nyss har somnat. Hennes bebissäng har ännu ej kommit upp trotts att elena påpekade väldigt tydligt hur viktigt det är att vi får upp sängen direkt eftersom ines var jättetrött. Nu tre timmar senare är den alltså ej här än.
Min middag för kvällen blev en seg jävla macka som vi köpte på flygplatsen eftersom elena ej trodde det skulle finnas roomservice och hon hade jättebråttom när vi kom fram till hotellet så jag skulle ej hinna handla nått. Hotellet vi bor på är nått konstigt konsthotell typ. Estet kan man säga utan att överdriva. Men rummet är jättestort och vi har en avdelning med en sån stor badtunna :S Men en dålig sak var att jag gick ner för att köpa vatten förut till ines välling och en flaska kostade 55 kronor ! En flaska vatten lixom ! :O Sjukt..
Elena fick veta förut att hon ej behöver jobba imorn så vi är lediga på förmiddagen och ska sedan flyga till Hamburg om jag ej minns fel på eftermiddagen.. Yeeeyy, min favvostad här i det underbart gråa tyskland, än så länge alla fall :P

Nu ska jag kolla nya American Idol !

Kommentarer
Postat av: MorLisa

Hejmitt hjärta!



Du börjar bli resvan o lite bortskämd....;)Passa på o njut, det är du värd.



Puss puss från mor =0)

2010-02-18 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0