Opps I did it again...

Helgen invigde jag med att ta mig en promenad till köpcentret Berceo. Jag tänkte kika lite på slut-slutrean och jag blev ej besviken. Fick mig en kavaj, en klänning/top, en kjol, en blus/topp och fem armband för 260 kronor. Finfina saker var det oxå, men var minst 70% på allt så därför det blev så billigt. Är asnöjd att ha hittat en kavaj för 10 euro ! mkt bra tycker vi! Gick även förbi mataffären och handlade såna där viktiga saker men som man ej vill lägga pengar på, sminkborttagningsgrej, tandkräm osv. Alla sånna saker kostade ju mer än kläderna.. Orättvist!
 Detta var jag verkligen värd dock för har jobbat minst 20 timmar extra denna månaden och kommer få mer än vanligt i lön, det gillar vi ! Smakprov kanske kommer lite då och då, för att ej uppröra vissa känsliga läsare jag har...

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

hah, använder du på riktigt sminkborttagning? :D

här kör vi med tvål från ÖB, huuuur bra som helst :D 10kr

2010-02-28 @ 22:37:07
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0