Pannkakor på vift

När jag skulle gå av bussen idag pratade jag med mamma för första gången på mkt länge så jag var väldigt distraherad. Jag glömde mina pannkakor som jag lagat till lunchen på bussen !! :( stackarna, ligger där på sätet och får åka massa varv runt logroño om ingen äter upp dem innan. I dessa tider har jag ej råd att glömma mat lite här och var ju ! Skulle bli min middag imorn :( Nu blir det väl nått annat fattigt, som köttbullar eller mackaroner. Har ett kilo köttbullar som nog kommer räcka ända tills jag åker hem. Vägrar äta mer än 5 åt gången typ. Det är ju de stuvade mackaronerna man vill åt. Köttbullarna äter jag mest för att ej få dåligt samvete att jag äter så enformigt.. Men men.

Vädret är ej alls i min smak idag, snöstorm och massa kallt. Jag som har två olika spanska och sedan skulle gå till pauline. En hel del promenerande alltså. Låter ej så lockande just nu. Det är till och med så mkt snö (för att vara spanien) att elena ej kommit hem än !! Skulle kommit hem i går, fick ej flyga. Fick stanna över natten och flyget idag var två timmar försenat och de startade ovetande om de skulle få landa i bilbao eller ej pga vädret. Kan ju hamna var som hellst. Stackarn, ville ej ens resa över huve taget, speciellt ej utan ines så blir det tre dagar istället för en. Jag tackar alla fall gudarna att vi ej var med !

Måste bara påpeka igen hur jäkla bra killen från årets American Idol i klippet nedanför är. Sjukt alltså. Har lyssnat massa massa gånger nu och får fortfarande gåshud när han börjar på refrängen.. Om ni ej kollat än så gör det, är för erat eget bästa, jag lovar ! Kolla här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0