Regnet det bara öser neeeeer

Ja massa regn har vi haft det idag. Men jag har ju varit tvungen att pallra mig ut, utan paraply ändå. Till och fån jobbet och ut en sväng med ines. Men kallt är det inte i alla fall så föredrar detta än kyla och andra tråkheter.
 Förut var jag jätteduktig och pallrade mig ur sängen för att gå på spanskan för första gången på länge, dels för resorna men oxå för att jag alltid är så jäkla trött på måndagar. Så när jag då äntligen är där, så säger de att läraren är sjuk !! så har jag gått ännu en gång i regnet, men denna gången i onödan. Men men jag slapp spanskan alla fall och kunde kolla på massa Project Runway istället så var ej fy skam.

Idag när jag råkade somna till lite på jobbet, självklart efter jag hade strykit och dammsugit osv, så hade jag en jätteotäck marddröm. Jag drömde att jag vaknade där jag låg av att nån kom hem.. Men det var inte hasse eller elena utan en jätteäcklig man som hade svart hår hängande ner för hela ansiktet så man såg inte hur han såg ut eller nått.. Han blev förvånad när han såg att jag var där för han trodde ju att lägenheten var tom när det var så tyst. Så gick han sakta mot mig och lixom tog mig i armen när han insåg faran.. Så höll han bara hårdare och hårdare.. Men alla fall sen efter ett tag kunde jag smita in och hämta ines och springa ner för alla sju våningars trappor ner till vakten.. Sen vaknade jag på rikigt, och tur var väl det för några minuter senare kom Elena hem! De hade strömavbrott på jobbet så hon skulle jobba hemmifrån. Hoppas jag ej såg alltför nyvaken ut ... :S

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej gumman min!



Läskig dröm, tur att det bara var en dröm! Men du -sov på natten & var vaken på dagen...ett hett tips från mamma ;)



Puss & Kram

2010-02-08 @ 21:00:42
Postat av: Emily

haha jaa jag blev lite förvånad och började se skräckfilmer framför mig där barnen bli psycho och ritar cirklar över ansiktet på teckningar ;) haha

2010-02-08 @ 22:42:45
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0