Sista natten !

Har percis tagit mig en skön duch och sitter nu i hotellets badrock och tofflor ^^ Ines och elena är på middag hos deras största kunds chef, oooooh fancy !
Imorgon bitti åker vi från hotellet vid halv sex, ska först tillbaka till dysseldorf och därifrån flyga till Madrid.

Idag gick vi mot stan när elena kom hem, åt lunch på en ej alltför god italjensk restaurang, och knallade sedan över 4 timmar runt i staden. Gick lite vilse oxå, pga mig. Förstår fortfarande ej hur det kunde hända.. Hur fasiken kan man komma så långt åt höger när man svänger vänster?! Jag är förbluffad. Jag inhandlade alla fall lite godis till mitt just nu obefintliga godisförråd hemma. Det blev M&M's, Riesen och vingummin - bättre än spanskt godis alla fall.

Nu ska jag packa det sista och sedan gå och lägga mig, ska som sagt upp vid fem imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0