Tidsförvirrad :S

God morgon/eftermiddag. Allt detta med att ines går på europatid och elena på NY tid pga hennes jobb gör mig förvirrad. Vet varken ut eller in. Har ingen aning om hur länge jag sovit eller nått.. Nu är det alla fall läääänge sen sedan vi´vaknade, trotts att klockan bara är åtta här. Vid fyra vaknade jag tror jag på morgonen, och ines vid ett typ, precis när elena kom hem så elena har knappt sovit nått alls.. Jag sov med ines igårkväll, somnade runt tio tror jag när jag sövt om henne då hon vaknat och ej ville sova i sängen. Läskigt, vill ju ej rulla över henne och mosana' i sömnen lixom. Klockan var alltså fem i min kropp när jag somnade.. Nästan dags för ines att vakna alltså.. Men men, ni förstår är allt väldigt komplicerat, ni har antagligen ej förstått nått av det jag skrivit, vilket är förståligt.

Ikväll vis halv sju typ flyger vi till Chicago. Elena ska och jobba innan dess, så ines och jag ska först stanná ett tag på hotellet, sedan ska hon badas inför natten, sättas på pyamas och sedan sova förhoppningsvis. Det som förstörde våra planer var att vi är ju tvugna att checka ut, redan vid ett. Hon skulle badat vid tre annars, lagom i hennes europatid. Men nu får hon alltså bada vid tolv typ, sen får vi knalla runt på stan, hon i pyamas under ytterkläderna. Förhoppningsvis somnar hon, men lär ju vakna när vis ska flyga osv.
 Mycket att hålla reda på med andra ord... Men om två dagar redan åker vi hem, på onsdag men är hemma på torsdag morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0