Tredje gången gilt

Nu är vi alltså i Hamburg för tredje gången på några månader. Resan gick väldigt fort och smidigt, 50 min flyg och sedan endast en kvart från att vi landade tills vi satt i taxin. Bra gjort där!
Ines sover just nu och elena ska snart iväg på middag. Jag har nyss proppat i mig min, middag alltså. Hotellet är väldigt stort och fint men ligger ej i det bästa området. Tog en 5 min promenad för att hitta nått äta och kom till the red light district eller vad man ska kalla det. Bara massa neonskytar och, strippklubbar och fulla klillar trotts att klockan bara var sex. Jag klagar dock inte för man kunde välja på massa mat; donken, subways, BK, pizza osv. Jag tog dock en kinesisk restaurang och tog med mig maten tillbaka till hotellet. Riktigt mumms var det, friterad kyckling med sötsur sås. Till det kollade jag på American idol och blev mkt nöjd när min favvo Andrew Garcia gick vidare till top 24 ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0