Äntligen är jordgubbssäsongen här !!

Piluttadig pilutta dig nanananana... Har inhandlat mitt första paket jordgubbar idag, för 11 kronor, inte alls fel det ! Det doftade gott i hela påsen hem. Nu har vi mummsiga jordgubbar ända fram till maj här! Kommer ihåg när jag var här i maj förra året och blev så chockad över att det fanns så mkt och så billiga gubbar !
 Ikväll ska jag förutom mina gubbar avnjuta lite chipps och dipp och fruktsallad, om magen tillåter vill säga. Blir fortfarande lite "upprörd"  om jag äter för snabbt eller mycket eller så. Men frukt ska la gå bra! Ska dessutom se veckans efterlängtade avsnitt av Gray's anatomy och Private Practice.

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej mitt hjärta!



Jag blir så avundsjuk! Här finns det bara importerade jordgubbar för 40 kr/liten ask! Ät -det är så nyttigt! ;)



Puss Puss / Lilla Mor =0)

2010-01-22 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0