Äntligen är råttorna borta

Lånade hem dammsugaren från hasse och elena idag. Har verkligen stört mig på att det varit så smuttsigt och dammigt, i hela lägenheten oxå. Jag menar det funkar verkligen inte att soppa damm?! det bara flyger iväg och fastnar på kvasten ju. Så nu känns det mkt bättre när allt är rent, förutom de andras rum de får de faktiskt sköta själva ..
 Nu måste jag dock åka tillbaka med .. fanskapet tänker jag faktiskt skriva för jag hatar den, dammsugaren alltså. Värdelös är den.. snurrar alltid runt och fastnar över allt.. Skitsur blir jag varje gång jag dammsuger... Alla fall så ska jag köra den och bilen till hasses jobb för de behöver bilen ikväll, sen ska jag knalla iväg på 3.5 h spanskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0