Dagen efter..

Vaknade första gången vid elva idag av att hasse ringde och fråga hur det var med mig. Hade ej sovit alls bra på natten, massa feberyra typ och konstiga drömmar, obekväm och rastlös i kroppen lixom. Gick upp på toa och kände mig allmänt konstig och svag så gick och la mig igen. Vaknade vid 15 tiden igen !?! Kännde mig bättre då, har nu fått i mig nästan ett helt glas blåbärssoppa utan att magen gör ont eller att de kommit upp igen. Ska därför försöka mig på min första fasta föda på över 26 timmar... Morot ! Läkarn sa att det var bra att börja med, inklusive ris och naturell yoghurt osv. Men vem vill äta bara torrt ris? inte jag alla fall och yoghurt har jag bara i jordgubbssmak så.. Får bli morot !

Nu ska jag kolla på "Did you hear about the Morgans?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0