Det var la inte så oväntat i och för sig...

Sitter här på flygplatsen i oslo.. Självklart är mitt plan försenat efter att pappa och jag oroat oss jättemycket att jag skulle´missa det pga trafiken. Detta kommer nu leda till att jag missar min buss inatt som jag bokat till Logroño.. Får istället vänta hela natten och köpa en ny dyr jävla biljett imornbitti. Men det var väl bara förväntat kan jag tycka.. Inte direkt som om mina tidigare erfarenheter med att flyga hem har varit så mkt bättre... Sen är det ju alltid kul oxå att jag är stuck här på flygplatsen nu utan att ha ätit och är omringad av mat som kostar skjortan, en flaska vatten - 30 norska kronor.. Ca 40 spänn typ.. Alltid gott !

Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej hjärtat!



Stackars dig - Du får göra det bästa av väntan; läsa, sova,se film o äta. Var på din vakt och kom ihåg hur jag lärt dig att försvara dig...;)



Ps. Jag satte in 500 kr om du behöver...Puss Puss



Mor Lisa

2010-01-06 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0