Det var på tiden...

Nu är jag äntligen hemma alla fall, eller nån timme tillbaka kanske..

Landade runt halv ett så fanns ingen möjlighet att hinna med bussen som gick inne madrid till logroño vid ett.. Så det var bara att vänta ett bra tag bland alla andra sovande passagerare eller vad man ska kalla dem. Jag kollade en film, läste lite bok, åt lite svindyr mat och lyckades nog somna en timme nästan. Sen vid sex kunde jag äntligen ta matron som började gå då till busstationen och hann med nöd och näppe med bussen. Sov nästan hela vägen vilket var tur eftersom chauffören körde som en galning och jag hade dött av en hjärtatack eller nått om jag varit vaken..
 Vid tolv var jag framme i Logroño och då var det bara att knalla raka vägen till bussen och åka till hasse och elena eftersom elena var tvungen att åka till jobbet... Ingen mer vila där inte.
Var dock jätteskoj att vara med ines igen, stor som bara den har hon blivit.. Tänderna har växt ut helt och klippt sig hade hon med gjort.

Nu ska jag packa upp alla mina saker, bädda rent och sen gå och handla.. Ingen vila nu heller alltså. Är dock bra för då kanske jag somnar tidigt ikväll så mitt dygn kan vändas tillbaka så jag kommer upp vid sju imorn !


Eftersom jag hade så mkt hårgrejer och saker med mig från sverige denna gången tyckte jag det kunde passa bra att hänga upp denna... ja vad det nu än är som jag fick av elena i badrummet. Passar perfekt och allt får plats.. Hoppas min rumskamrat ej har nått emot det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0