En gammal klassiker, GH följt av utgång

Igårkväll kom Pauline hit för en planerad kväll av GH och sedan utgång. Hon lärde sig snabbt men för att det skulle vara lite svårare för båda spelade jag på Hard, oouuuww . Duktigt av mig fast mitt lillis är så osammarbetsvilligt. Sedan slängde vi ihop en mummsig fruktsallad till middag som antagligen mest var gillad av mig eftersom flickan ej uppskattar nått som är nyttigt varken grönsaker eller frukt :P
Efter lite chips och dipp fixade vi oss sedan och gick ut. Blev en väldigt lyckad utgång fast vi bara drack cola och det knappt fanns folk ute, jämfört med hur knökat det brukar vara vill säga. Jag antar att det blir vad man gör det till så^^

Idag ska jag BARA slappa, och öva lite GH på hard så hon ej slår mig på easy. Vad som händer ikväll får tiden utvisa så att säga...

Kommentarer
Postat av: teknikflickan

GH är verkligen beroendeframkallande :P Men ett perfekt partyspel om man är flera och inte har tillräckligt bra sångröster för att stå ut med singstar HAHAH

2010-01-16 @ 20:04:57
URL: http://teknikflickan.blogg.se/
Postat av: evelina

jag äger på GH...



inte för att skryta men

2010-01-18 @ 21:40:53
URL: http://pumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0