Gottifredag

Yeeey äntligen fredag efter denna långa arbetsveska...! Fick andra hälften av min lön idag och vinterrean började igår vilket betyder att jag ska knalla ner på stan en stund och kolla vad som finns.. Sommarrean var alla fall jättebra med bra priser och mkt reavaror så hoppas på detsamma nu ! Ska dock spara lite eftersom jag tänkt investera i en dammsugare, hittade dock en för 32 euro igår så kanske ej behöver spara så jättemkt :P
 Fick även lite extra pengar till att köpa ett busskort, frågan nu är ju bara om jag ska göra det eller gå i alla kommande oväder och handla nått annat..? njaa.. orka oväder, får nog bli busskort ändå!

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lungt, göra lite guacamole och kolla film. Myse !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0