Jag som trodde jag var rik där för en stund...

När jag tvättade förut hoppade det fram en hopvikt sedel.. Språket eller alfabetet förstod jag inte alls, massa konstiga filurer. Jag började googla massor, olika alfabet osv. Sen kom jag på att jag kunde skriva "tio" på google translate för att se om jag hade rätt när jag hittat nått som påminnde, och blev glad när jag äntligen hittade rätt och bokstäverna stämde överrens med det som stod under tian på sedeln. Det var en serbisk slant jag hittade.. Googlade massa och hitttade tillslut att sedeln var värd så mkt som 1.20 kr.. Vem fan har en sedel för knappr en och femti ! Besviken är jag... :(

Nu ska jag förbereda mig för Paradise Hotell, om avsnitten kommer ut för sent idag kommer jag ej bli glad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0