Let's go for a walk in the sun



Idag tog tokfia och jag en låååång promenad till Grajera, en park/sjö eller vad det nu är.. Hela en och en halv timme var vi ute men knodden sov ju nästan hela tiden så jag fick underhålla migsjälv. Hoppas detta hjälper mig att sova inatt, för att somna vid tre varje natt och sen upp vid sju är ingen höjdare direkt...
Alla fall, på bilden längst ner i högra hörnet ser ni, om ni kisar lite kanske, hur hiiiimla långt vi gick.. och den bilden är ej ens tagen från parken utan lite innan ;) ^^

Bilderna tillägnas Juuuulia som vill ha vår ;)


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

haah aaww. IDAGhar vi snöstorm här i växjö. MINST SAGT. fick fan ta busshelvetet ner till jobbet... :( åh.



jag måste nog komma ner och hälsa på,

2010-01-27 @ 15:51:32
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0