Lite energi, tack !

Kom just hem från en väääldigt långsam promenad till affären. Var tvungen att köpa lite naturell yoghurt, frukt och vatten. Det jobbiga var att all energi jag fått från moroten och blåbärssoppan var slut typ efter jag duchat, orkade knappt lyfta armarna och torka mig. Därav tog den vanligtvis kanske 7 min långa promenaden minst 15. Väl hemma var jag så slut att jag ej orkade öppna vattenflaskan äns. Var dags att hugga in i min yoghurt tänkte jag för lite energi men till min stora besvikelse var den asäcklig. Helt sur och besk, mår mer illa av att äta den än tvärt om typ.  Men sakta men säkert ska den slinka ner alla fall. Köpte även två andra yoghurtar som såg väldigt smarriga ut med typ jordgubbssylt i botten eller så, men måste ju börja försiktigt för att ej uppröra lilla magen..

En sak som glädjde (?) :S (gladde) mig innan var att jag kom på att det är ju fredag imorn !! Hade jag inte alls tänkt på men torsdagen försvann ju här hemma så bara en arbetsdag kvar sen är det heeelg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0