Mina sista slantar..

Har precis packat klart i princip, gick fort vi ska ju bara vara borta fem dagar. Fick dessutom platts med allt i kabinväskan så elena kommer bli nöjd oxå för vi har tydligen lite plats i bilen :P
 Innan jag packade tog jag en sväng till kiosken nedanför för att köpa chips. De kostade 1.85 euro, jag hade 2.. Nu har jag alltså ca 1.50 kr kvar att leva för denna månaden... Hoppas jag får min lön INNAN vi åker, ska egentligen få den på måndag ju. Nog för att det är billigt i usa allt, men kommer nog ej så långt på 20 cent... :P

Nu ska jag njuta av massa god fruktsallad och jordgubbar och kolla The real housewives of New Jersey, new york avsnitten tog slut igår :(

Imorgon vid denna tiden, lokal tid är jag i NEW YORK !! förstår typ inte tror jag, för jag har ej resfeber eller nått.. Känns som en vanlig resa typ.. Men lär väl känna av det mer imorn :P det ända jag som vanligt är rädd för är att störta in the middle of nowhere i altlanten.. Försöker lixom undvika att flyga där så mkt som möjligt.. men är ju inte alltid så lätt att bestämma själv.. Men men, jag hoppas jag överlever alla fall, oddsen talar ju för det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0