New roommate; check

Javi har sagt till mig i princip varje dag att det ska komma folk och kolla på lägenheten. Ingen har nånsin kommit. Idag kom det en ! Och vi "valde" honom på direkten. Jättetrevlig och social, verkar skötsam och lovade att städa så bra han kunde.. Låter bättre för mig än att komma med massa bullshit om att han städar jättemkt osv, älskar det, för det vej ju alla att det ej är sant. Skulle ej vara om jag sa det alla fall, så det gillar jag, nån som jag som städar när det behövs.. oftast :P haha
 ursäktarörannumenskaskrivaikooode: o över sättning s bart medden kändasökmotorn

omni frågarmig så spel ar detingenroll förmig attdennya ärkille. Vadsomhellst ärbättreän detvi harnu. Tillex empel trorjag inte dennya kommeröversätta minblogg ordförord föratt fåveta omjag skrivit omdenne... Tror dessutom att den gårutefteråtta påkvällen ochinte ärmediensekt. 
 Jag hoppas alla fall han städar mer än German och att han lämnarrummetmerändennuvarande!

Det blir nog bra !

Annars då? joo livet rullar på och om 3 dagar åker vi till USAAAA ! :D jag ska på träningsläger med ines där har vi bestämt, på hotellen ska hon lära sig gå så hon kan visa upp det på sitt ettårskalas på fredagen när vi kommer hem.. Stackarn, feta jetlaggen på sitt ettårskalas, kan ej vara lätt !  


Kommentarer
Postat av: victoria

hahaha

2010-01-27 @ 19:55:15
Postat av: juliasbullar.blogg.se

HAHAH, skön du är:D

2010-01-28 @ 13:06:23
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0