Sommarkänslor

Jag vet att det är lite tidigt ännu, är ju inte ens februari än :P MEN satt och kollade på massa soliga sommarbilder på bruna människor, medan jag mummsade i mig mina jordgubbar så var tvungen att dela med mig av lite bilder !


På sommaren kan man dricka fruktiga drinkar, sitta ute tills solen går ner, i goda vänners lag och äta massa god mat...


Man kan bada, i varma spanien och kalla sverige.. Ibland är man brun, ibland inte :P ...

Man kan hitta på roliga saker, som att (försöka) åka på moppeutflykter, gå på liseberg, äta glass på marstrand och jobba för att senare inte tjäna några pengar alls, men ha kul under tiden ändå ^^

.. En sommar i sitt liv har man oxå förmånen att ta studenten och gå på tjusig bal :)

 


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

va fan , gillar att jag aldrig är seriös på bild.. men a.



hoppas att du har kul som fan i new york :D

2010-01-31 @ 18:40:26
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0