Söndag i New York

Nu är klockan halv sex här, jag sitter på hotellet med en sovande Ines. Elena har en middag ikväll så vi är ensamma. Vi har försökt att hålla kvar henne i europa tid för att underlätta för henne såhon sover redan nu för natten.. Kommer dock vakna väldigt tidigt, eller ja kl 01 i natt om allt blir som det ska.. En jävla natt för elena blir det alltså...
Idag har vi knallat runt på stan och shoppat lite. Hela min dag förstördes dock lite av att jag omedvetet valde fel växlingskontor.. Jag fick nämligen ynka jävla 102 dollar för mina 100 euro, när euron egentligen står i 1.42 dollar.. Förlorade alltså 40 procent !! Av deras äckliga avgift... Jättedeppig avr jag att jag alltså blivit blåst på 40 dollar.
Blev dock lite gladare när jag kom in på Forever 21 och hittade lite fina grejer. Pengarna är dock slut nu men behöver ej handla nått mer heller.. Guitar Hero kan jag beställa i sverige och be mamma skicka ner, är ändå billigast där ;) Gjorde ett klipp med skrna dock tycker ja, elena och jág köpte likadana så vi fick två för 80$ iställetför 100, dessutom betalade elena med kort så vi slapp växelavgiften.. De blev alltså ännubilligare eftersom jag ska betala elena i euro sen ! :D

Nu har jag nyss beställt roomservise, en chicken fajita wrap, hoppas det ska smaka. Maten vi fick upp i natt var jättegod, min grilled cheese var mums. Det förstörde dock upplevelsen lite att ines precis hade vakna så jag fick sitta på sängkanten och tugga så sakta och tyst jag bara kunde för att ej störa henne.. Såg roligt ut i mitt eget huve när jag såg mig själv där på sängkanten, rädd att tugga för högt :P
Sedan ska jag kolla film och kanske sova lite.. bättre om jag sover samtidigt som ines egentligen så.. trotts att klockan är sex här lixom :P

Just ja, glömde säga att det är SVIIIINKALLT här ! jag överdriver inte. Har min stora jacka och det verkligen isar i mig. Stackars ines sitter under filten och rör ej en fena. Ser lite halvsur ut på oss som utsätter henne för detta :P

Frukost

Times Square


Dagens innköp: Converse; 40$
 Miniconvers till ines i födelsedagspresnt; 25$
Solglasögon; 5.99$ styck, Forever 21
T-shirtar; 12.99$ styck, Forever 21
Klänning; 13.99$, Forever 21
Badpåse; 1.50$, Forever 21
Har även investerat i en addapter för hela 15$.. Inte nått jag glädjs över


Mummsig morotskaka jag köpte med mig till hotellet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0