Tråk söndag

Medan resten av familjen har storkalas hemma i sverige har jag städat toaletten och mitt rum... Sedan stekte jag mig några köttbullar och kokade ihop lite pulvermos. Måste säga att jag föredrar det svenska.. detta smakade, ja konstigt ! Men med lite lingonsylt från ikea så blev allt bra ! Nu ska jag kolla på The real housewives of New York, är nämligen klar med alla från OC, min favvo.
Senare blir det nog lite dipp, om magen vill så att säga. Vi vill inte riktigt samma saker nu efter veckans sjukdom. Igår ville jag dansa, det ville ej magen att jag skulle. Jag ville äta chips och dipp, magen ville vara tom. Men men, poco a poco.




Jag föredrar blondinerna från OC ^^


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

meeen, new jersey är ju huur bra som helst de med :D

2010-01-25 @ 11:57:19
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0