U S and A here I come again !

Imorse när jag kom till jobbet gick Elena genom det vanliga : "Ines kan äta päron till mellanmål, och vi ska ha paj till lunch. Du kan värma den innan i ugnen på ca 100 grader", sedan tillade hon snabbt; "Just ja föresten kan du följa med till New York och Chicago om två veckor?" Jag sa njaaa tror ej det, skulle ej funka för mig.. Klart som fan att man är på !! Tror hon hade övat lite på det där, själva överraskningsmomentet med att hon sa det så casual lixom.. Men alla fall den 30:e åker vi till NY från madrid men stannar bara där en hel dag tror jag, sen flyger vi direkt till chicago och sedan hem igen den 5:e så blir ju ej så långt.. Elenas chef skulle åkt egentligen men han fick förhinder. Kommer antagligen ej bli så kul och lätt för ines med de långa resorna plus tidsomställningen, men jag klagar ej nån stans.. Är bara rädd för att gå ut med henne på stan, tror att hon ska bli kidnappad eller nått sånt :S

Men i alla fall, ibland gillar jag mitt jobb. Inte alla får en betald resa till USA lixom ^^

Nu har jag skrytit färdigt, var bara tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0