Världspremiär

Har ej berättat om mitt enormt misslyckade besök till frisören här i bloggen. Mest för att jag ej ens orkar tänka på skiten men nu är det alla fall så att mitt hår som började bli långt och som jag sparat i nästan två år nu är borta.. Klipp sa det bara, och nu har jag kort hår som jag absolut ej vill ha. Tydligen så tyckte hon att hon behövde klippa bort 20 cm när jag sa "toppa det slitna".. Jävligt kul när man ser första tussen på golvet och det redan är för sent. Kul kul. Var första gången jag grät när jag kom hem från frisören, även första gången jag grät bara för att jag kollade mig i spegeln.
 Finns dock ej så mkt jag kan göra nu mer än att gilla läget. Tänka positivt. Det är mindre slitet nu och lättare att borsta. That's abolut it though.. Mössa funkar ej heller för då ser det ännu kortare ut.


 
Efter och före.. Det är ju nästan så man blir lite tåris :/


Kommentarer
Postat av: jotha

Varför vill du ej kolla in i kameran för? Eller e det bara en fredrika posé?

2010-01-10 @ 16:52:12
Postat av: johanna

hatar när det blir så :O

Men du var faktiskt jättefin i "kortare" hår :)

2010-01-14 @ 14:10:33
URL: http://jhoannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0