Vuxen samt inte bebis längre


Skruttan här skulle jag ej kalla bebis längre, stor som ett hus tänkte jag säga, mer än 10 kilo alla fall och går gör hon nästan. Hon tog ett steg själv av misstag förra veckan men några medvetna stadiga steg på egen hand har vi ej bevittnat än. Om ca två veckor fyller hon ett år och denna gåvagnen var hennes första present. Nöjd är hon när hon kan köra runt alla djuren mm. Däremot är hon en liten fegis, för hon vägrar gå själv om man ej håller henne i båda händerna, tar man bort ena handen så sätter hon sig. Lika dant med denna vagnen, man måste gå bakom henne. Fick lura henne för att få dessa bilder, ungefär som när pappa alltid sa att han höll i cykeln men han ej gjorde det. Arg blev man ju efteråt fast man egentligen borde vara nöjd att man klarade det själv. Men men.

Jag å andra sidan har gått och blivit helvuxen tycker jag, jag frostade nämligen av frysen i helgen. Sånt gör man väl ändå bara om man är heeelt vuxen, eller? Jag tycker alla fall det. Nu funkar den bra igen oxå, var katastrof innan. I fredags när jag kom hem stod den öppen mitt i natten, frysen alltså. Var så isig att den ej ens kunde stängas.
Nu ska jag uppdatera mitt CV och börja söka massa sommarjobb i norge !


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej Hjärtat!



Vilket underbart och utvecklande liv du lever...söta lilltösen lär sig massor med dig och du har kommit på hur man "fixar en frys" : vad månne det bliva av er!!



PussPuss från mor Lisa

2010-01-18 @ 19:44:05
Postat av: juliasbullar.blogg.se

JAG SKA OCKSÅ SÖKA!! måste ha ett jobb i norge

2010-01-18 @ 20:22:34
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0