Sista dagen

Ja inatt går bussen till madrid och imornbitti flyger vi till oslo. Har varit väldigt mycket de senaste dagarna, försöka hinna träffa alla, fixa med albumet som tog fyra dagar att göra klart, packa, vara med ines osv. Igår åt vi alla lunch på en italiensk restaurang för att "fira" att jag åker. Inget att fira alls egentligen men. Alla fall så fick jag ett jättefint album av dem oxå med massa bilder på ines och mig. Massa fina saker hade de skrivit och tillslut kunde jag ej hålla mig mer. Började storgrina mitt på rstaurangen, vilket ledde till att mamma gjorde det samma, sen hasse och så fortsatte det. Restaurangfolket måste ha undrat vad som pågick :S

Idag ska jag spendera hela dagen med att packa sen ska vi tillbaka hit till hasse och dom och spendera kvällen tror jag. Mycket att fixa med nu dock.

Bloggen kommer jag nog lägga ner när jag kommer hem. Känns ej som om jag kommer ha så mycket intressant att berätta där, tyvärr

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

åh, blir ju tåriz av att bara läsa :(

2010-07-01 @ 13:21:20
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0